Thursday 5 April 2012

Sjukstuga

Ja så var det min tur att bli sjuk, scener ur exorsisten återspelades här i går kväll. Fy sjutton. Men det verkar gått över snabbt så nu ska man bara återhämta sig och få ner lite mat. Jamie fick ta ledigt för att ta hand om Olivia och det är inte skoj alls att bara kunna prata och vinka till henne på håll. Imorgon måste Jamie jobba igen så jag hoppas jag lyckas samla på mig lite energi tills dess.

Annars har vi inte gjort så mycket, när Jamie var ledig tog vi en promenad i solen och satte oss på ett kafé vid vattnet det var kallt i luften men när vi satte oss i solen var det så himla varmt och skönt så vi satt länge medans oliven sov i sin vagn, nu med sittdelen. Hoppades hon skulle bli gladare i vagnen i sittdelen men icke. Vi hoppas på varmare väder snart så man slipper alla dessa varma kläder vi nu fått plocka fram igen.

I helgen ska vi till mamma och pappa för påskfirande det ser vi fram emot.

På bilderna nedan:
Ute på fika i solen
Olivias favvo, datorn!
Jag och Olivia kommunicerar på håll, fast ibland är det roligare att sätta "tänderna" i stolen :)
Olivia leker på sin matta med pappa
Olivia på sin första påsklunch på öppna förskolan.

No comments:

Post a Comment