Tuesday 3 April 2012

Gnatar på

Ja det blir inte så mycket bloggande så jag måste be om ursäkt för det, men jag orkar bara inte just nu. Man håller konstant på att fixa med nånting och rar man sig en rast så lägger man sig halvdöd i soffan bara.
Vi skulle gå besök i lördags så jag satte fart och fick äntligen undan det mesta förutom en prydlig hög i gästrummet med kartonger med böcker mm som ska upp på hyllor som ska upp efter målningen.
Igår var Jamie äntligen ledig efter åtta arbetsdagar så då drog vi till Ikea med en lång lista på prylar. Olivia fick åka kundvagn och kära nån vad glad hon blev. Hon satt och hoppade och sprattlade och snackade hela vägen genom varuhuset. På slutet (efter två timmar) började hon bli lite trött och fick sitta i pappas armar istället. Så himla duktig tjej vi har!

Idag har vi inköpt resten av Jamies 30års present. En 40" tv till hans man cave. Han var nöjd :)

Jag har bytt alla handtag på köksluckorna och sicken skillnad några handtag kan göra. Ska fota mer imorgon så ni får se. Det börjar likna nåt här hemma nu, men det får ni se efter målningen mm är klart :)

Vi var även på babysim idag, oliven är så duktig och kan hålla andan riktigt bra nu. Sen blev det mat handling och lite Skype med Nanny & Grandad innan läggdags. Själva kollade vi på en film som visade sig vara himla sorglig, à piece of heaven hette den. En tjej som får cancer. Ja sorglig som sjutton.

Nej nu ska här sovas, Gonatt.

1 comment:

  1. Jag kollade på den filmen också, hade förväntat mig en pyttenyttig kärlekshistoria men istället grät jag mig igenom hela filmen, typ.

    Tur att det blir stor skillnad med "bara" en enkel förändring. Hoppas på lite bilder snart ;)

    ReplyDelete