Sunday 4 March 2012

Ännu en helg är över

Ja tiden rusar förbi och ännu en helg har gått. Denna helgen spenderade jag och Olivia hos mamma och pappa i Småland. I fredags fick jag lite egentid då jag blev medbjuden på restaurang soya i Jönköping på mongolisk bbq med Emilie, Richard, Lisabeth och Fidde. Mycket gott och mycket trevligt. Meningen var att jag skulle natta oliven som vanligt på kvällen innan vi åkte men som det varit på sistone var hon ganska hyper så det gick inte. Men mamma tog över och lyckades till slut som tur var så jag behövde inte åka hem igen från restaurangen.

På lördagen åkte jag en snabb sväng till stan för att kolla en grej till Jamies födelsedag. Mer om det senare, han kan ju få för sig att läsa här :) han fyller 30 den 17e i alla fall och då måste man ju hitta på nåt speciellt.

På kvällen blev det god gryta och mammas hemmalagade crème brule.. Mmmmm..
Olivia har blivit lite bättre med att äta mat med, små steg framåt. Sen behövde hon ett bad efter all mat i lördags så då fick vi komma på en lösning då det inte fanns en balja :)

En härlig helg och vi hoppas på en härlig vecka.

No comments:

Post a Comment