Tuesday 6 March 2012

Urk!

Ikväll mår jag inget vidare. Fryser och mår illa, vi sitter här och håller tummarna, måtte det inte vara influensan. Har inte haft den på iallafall tio år och jag har ingen lust att bryta den traditionen nu.

Idag har jag och oliven tagit en långpromenad på två timmar. Tyvärr sov hon inte hela vägen men det gick bra ändå. Hon får snart inte plats i liggdelen så vi får sätta på sittdelen. Tycker det är lite ungt för att vändas framåt bara. Har beställt hennes nya bilbarnstol också. Britax hi-way blev det. Hon hatar ju sitta i sitt babyskydd. Det är liksom lite smalt och djupt, hon blir helt galen när man sätter henne i den. Hoppas det går bättre i detta.

Kikar på hemmafruarna ikväll, snart är tv tablån återställd till så den ska vara. Gött.

Gissa vilken lek som är roligast just nu? (dumma appen där man inte kan skriva bildtext eller bestämma bildordning) kasta leksakerna på golvet leken så klart!
Sen har vi den nya fina mössan från babymässan. Där blev jag förresten kändis då jag blev intervjuad av TV4s lokalnyheter :)

1 comment:

  1. Hoppas inte Rille smittat dig med. Mamma var ju inte så pigg. Hon ser ut att gilla läget på bilden i köket :)

    ReplyDelete