Monday 24 October 2011

10år!!

Ja idag var det tio år sedan jag och Jamie träffades. Helt otroligt att hela 10 år har gått sedan vi först sågs på zap club i brighton. Det har hänt en hel del under dessa år och vi ser fram emot de nästa tio åren.

Imorgon blir Olivia två månader! Hemskt vad tiden går fort. Så vi ville fira lite idag. Jag promenerade in till järntorget med hjälp av färjan, och vi tog en lunch och fika på Haga. Sen promenerade vi hela vägen hem igen. Nu på kvällen blev det färsk pasta med kräftsås och ett glas vitt vin efterföljt av crème brule. Olivia bidrog till stämningen genom att bli hungrig precis när maten var klar i vanlig ordning. Nu blir det en kopp nyinköpt höst-te till ett avsnitt av Gilmore girls, en perfekt avslutning på en vacker höstdag.

5 comments:

  1. Grattis till er! Har det införskaffats sig en iPhone nu? eller bara instagram? =) Söta bilder i alla fall.

    ReplyDelete
  2. Ja äntligen har en iphone införskaffats. Vet inte hur jag överlevde utan den :) Och hur bra är inte instagram! Love it!!

    ReplyDelete
  3. Min är på lagning och jag känner mig handikappad ;) Vad heter du på instagram?

    ReplyDelete
  4. Grattis på 10-års dagen!:)

    ReplyDelete
  5. haha roligast idag;)

    ReplyDelete