Monday 9 January 2012

Busy day!

Olivia hade ännu en orolig natt vilket betydde lite sömn för mig. Sen vaknade hon vid halv åtta så ja va ganska trött. Men vi hann med frukostmys i soffan,middagsplanering, en timme powerwalking, veckans matinköp och lunch.. Allt innan kl 12. Sen duschade vi båda två och gjorde oss redo för stan. Vi hade några ärenden innan det var dags för Bvc kl fyra. Oliven väger nu 5450g och är 59,5cm lång. Hon har lagt sig på en kurva vilken är helt ok men inget fel att försöka göda henne lite extra.

Så efter vår hektiska dag somnar Olivia i min famn strax efter sju, för en tupplur tror jag, men icke. Vid halv nio lägger jag henne i hennes säng utan protester och hon sover ännu vid halv tolv. Jag fasar dock för ännu en natt med lite sömn för min egen del. Fattar inte hur jag kan vara klarvaken vid denna tiden. Igår vred och vände jag på mig till ca kl två innan ja somna. Är inte ett dugg sömnig nu heller. Suck.

Mina promenader har fått lite guldkant med mitt senaste inköp; varma goa öronmuffar. Men det är inte vilka öronmuffar som helst... De har inbyggda hörlurar så jag kan gå runt med varma goa öron och lyssna på min iPhone med fantastiskt ljud. Nice!! Nu ska ja bara köpa flecefodrade leggings på Åhléns med så är alla framtida vinterpromenader värmesäkrade.

1 comment: