Tuesday 14 February 2012

Trött!

Jag förstår verkligen inte hur nätterna kan skifta så när dagarna och kvällsrutinerna ser exakt lika ut. I går natt sov Olivia ända till kl 4 innan hon fick mat. I natt var det hundra nappinsättningar och mat 01.30 & 03,00. Jag söva om henne kl 04.30 och 05.15. Sen vaknade hon 06.45. Är så sjukt trött idag. Önskar alla nätter kunde va som i går natt.

Vi ska bege oss ut i snön idag. Måste lämna tillbaka låneböcker jag är sen med som vanligt. Sen ska vi nog bege oss ut till arendal för att äta lunch med Therese. Nice nice.

Olivia börjar bli bättre på att sitta nu och pratar mycket med oss. Gullunge.

1 comment:

  1. Fin pyjamas.
    Hon kanske bara vill visa att hon faktiskt kan sova så länge, men hon är inte riktigt redo :) så tålamod!
    Jag funderade länge på om jag skulle ta gratisbussen till er helgen 25:e men så kom jag på att Pam & Chris kommer, så då behöver jag inte fundera längre, dessutom fanns det inga gratisbiljetter kvar längre.
    Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag idag. Kram på er.

    ReplyDelete