Friday 8 February 2013

Det ska börjas i tid...

När Olivia vaknar till liv på morgonen i vår säng börjar det oftast med att hon i halvvaket läge förflyttar sig fram och tillbaka, upp och ner. Hon lägger sig över mig, med huvudet på mig osv. I morse gjorde hon precis detta och hamnade med ryggen mot min mage och lutade huvudet bakåt mot magen. Där låg hon en stund, detta tyckte visst inte lillebror om utan började genast bråka och la till några ordentliga sparkar precis där Olivia hade sitt huvud :) Kunde riktigt känna hur hennes huvud åkte upp och ner, det märkte dock inte hon :) Så det bråkas redan mellan syskonen här :)

Sen i vanlig ordning vaknar hon till och sätter sig upp och börjar prata med mig, jag låtsas sova så gott jag kan för att vakna 05.45 är inte OK! Sen när hon ser att jag vaknat så pekar hon på TV'n och säger: FISH!
Någon som kan gissa vilken Disney rulle man får knata upp och sätta på då så man kan få lov att slumra några minuter till??

Städa, städa...

Vaar är Olivia???

No comments:

Post a Comment