Wednesday 20 June 2012

Tröttnade

Ja så var det helt enkelt, blev väldigt bloggtrött så jag tog en paus. Ska se om det går bättre nu :)

Olivia är lite upp och ner och hit och dit i humöret. Hon har fått fem tänder nu, tre där uppe också och en till tittar snart fram. Det har inte påverkat henne så mycket tror jag. Ingen feber och kliande i alla fall.
Hon kryper runt som en liten raket nu och har precis lärt sig att sätta dig ber igen själv efter hon ställt sig upp. Det är jag mycket glad för eftersom man fick springa efter henne hela tiden och hjälpa henne.
Sömnen är si och så, i förrgår sov hon hela natten utan ett pip, och till kl sex dessutom (fast jag vaknade kl fem så klart). Men igår var hon vaken i tre timmar och vaknade sen kl 5.20. Så det är minst sagt upp och ner men hon är goast i världen ändå.

Jag har skaffat mig gymkort och gick på första zumban idag. Det gick bra, cyklade dessutom dit och hem. Fast knäna och höfterna gillade det inte. Hoppas det går över. Och jag behöver en skönare sadel :)

Imorgon ska jag fixa Lchf Jansson och en chokladkaka så jag klarar mig i midsommar. Utöver detta är ju midsommarmaten perfa för mig: ägg, lax, sill, grillat mm.
Synd att det ska regna både fredag och lördag bara. Torsdag 20grader och sol och sen regn, typiskt midsommar :(

1 comment:

  1. Jag hoppas det går bättre med bloggandet, för jag vill se och läsa mer om Olivia :)
    men jag vet, man tröttnar imellanåt.
    Fina bilder! tur vi får träffa goingen två helger på raken nu

    ReplyDelete