Thursday 3 February 2011

Hobby!

Ja min kära man brukar klaga över att jag inte har någon hobby, så jag började med att gå och träna några dagar i veckan, sen startade jag mina två bloggar (denna & Planera Bröllop bloggen) och nu har jag beställt en massa prylar från Strössel & Annat och ska försöka mig på att baka cupcakes.

Först ska jag nog prova några cupcake recept från min LCHF bok Bakglädje med LCHF och försöka göra dem lite fina med en LCHF vänlig frosting. Det är lätt att bli inspirerad när det finns så många fina bloggar från personer som tycker det är roligt att baka. Går detta bra så kanske jag ska försöka mig på en tårta också :)
Spännande spännande! Vem vill provsmaka?? :) Återkommer med resultatet.

Sockerrus


2 comments:

  1. Nu så funkar det att kommentera =) Hur har det gått med cupcakesen?

    ReplyDelete
  2. Jag håller på för fullt med en första omgång, ska på midda ikväll så jag ska ta med choklad cuppcakes med en chokladkräm. Mina prylar har inte kommit ännu så det blir la inte de finaste men goda hoppas jag :)Blir bild och recept senare.

    ReplyDelete