Thursday 24 February 2011

Bagare i familjen...

Ja.. de som läste ett av mina tidigare inlägg om att det var dags att gå till gymmet och hålla hårt på LCHF... vet inte varför jag skrev det egentligen. Nu får jag skämmas bara för det.
Min underbara man, som nu äntligen är hemma, har gjort sina fyra första dagar på bagerikursen. Han verkar tycka det är roligt och det är ju det bästa, problemet är att han varje dag kommer hem med det han bakat. Vitt bröd, massa småkakor och mazariner har det blivit de senaste dagarna. Och jag måste ju smaka eftersom han gjort så himla fina grejer (man måste ju supporta sin man) så det blir inge beach 2011 för min del.. satsar på 2012 istället.
Varför göra något idag som man kan skjuta upp till imorgon!!

2 comments:

  1. Jag trodde han skulle gå kurs som plattläggare?! Kul med bagerikurs!

    ReplyDelete
  2. Ja han ville göra något kreativt, så det har varit lite olika saker på tapeten men han kom in på denna först så den blev det :)
    Passar bra med framtidsplaner om ett B&B eller café eller något sådant.

    ReplyDelete