Monday 24 January 2011

Lite lätt koko

I natt sov jag för en gång skull hyfsat oavbrutet, har haft mycket svårt att sova nu när mannen är utomlands. Jag trodde därför att jag var ganska utsövd men tji fick jag. När jag kliver utanför dörren och ska låsa den, plockar jag av någon anledning upp mina bilnycklar och trycker på låsknappen medan jag pekar nyckeln mot dörren. Major confusion kallar jag det :)

Idag blir det lite Body Combat på schemat efter jobbet. Tycker om det passet, stenhårt och kul. När jag började på Body Combat för första gången bodde jag i England. Då hade vi en 50-årig krutmormor som instruktör som skrek "Kick his balls!" när vi gjorde sparkar. Då fick man snabbt den rätta kännslan :)

Imorse var det för övrigt invägning och precis som förra veckan var det -1kg på vågen. Så -2 totalt efter två veckors träning och duktigt LCHF. Hoppas det fortsätter så, man behöver lite uppmuntran, finns inget värre än när man kämpar och inget händer. Målet är att stå på flygplatsen när Jamie kommer hem och se ut som Lara Croft  med en snygg Hayden bob (har bokat frissan dan innan).... ja drömma kan man ju alltid :)


Kram S

No comments:

Post a Comment