Sunday 23 January 2011

Life by Mrs M

Mrs M, det är jag det. 29 år, bosatt i Göteborg i en bostadsrätt i Eriksberg tillsammans med min man Jamie. Jamie och jag träffades i England när jag var Aupair och efter 5 år i England följde han mig hit till Sverige. Det har varit en lång och minst sagt bumpy road. Det har helt klart varit svårare än vi trott och allt är ännu inte i hamn. Min man är arbetslös och jobbar för tillfället i Österrike för att spara lite pengar. Det betyder dock att jag blivit gräsänka i  7 veckor, inget jag är speciellt glad över. Men man tar en dag i taget.

Jag kommer skriva om mitt liv i all sin enkelhet. För tillfället kommer det handla mycket om arbetet på min viktnedgång vilket betyder en del LCHF tjat, lite träning, lite inredning, hur man vänder på varje krona när det behövs och hur man tar sig igenom livet med sin mentala hälsa i behåll.
I framtiden hoppas jag att bloggen kommer innehålla historier om hur vi hittar vårt drömhus, bygger en familj och lever lyckliga i alla våra dagar..
Då så.. då sätter vi igång!
Kram S

No comments:

Post a Comment