Thursday 14 April 2011

Bullfest x2

När man har en bagare till man som kommer förbi kontoret när han är klar för dagen, så ser eftermiddagsfikat ut så här:



Himmla tur att man är gravid så man "får lov" att äta sånt här :)

Ja den andra bullfesten refererar till bullen i ugnen. Det blir Baby & Barnmässa på Scandinavium i helgen. Jag och Jamie ska gå tillsammans med ett par vänner och testköra barnvagnar och hämta gratisprylar. Hoppas se några bra möbellösningar också. När vi är klara där blir det smörgåstårta hor Therese. Det va ju en deal på en smörgåstårta häromdagen så jag slog till. Hoppas vädret håller i sig till helgen med, skulle vara skönt att få vara ute i värmen och inte bara titta ut på den.

Utsikt från mitt fönster på den härliga vårdagen

4 comments:

  1. ååååh vilken bulle!!!! se till att han tar med nåt gott till påsk :) gör dom inte vanlijbullar :)

    ReplyDelete
  2. Jag vill också lära mig att göra sånna fina bullängder! Smaska på du bara, det förtjänar du =)

    ReplyDelete
  3. Emilie: tyvärr vet han aldrig vad de ska göra i förväg och sen får de inte ta med sig mer än typ en av varje hem.

    Jag tycker också jag förtjänar det :)

    ReplyDelete
  4. Till påsk blir det tyvärr inga macaroons, med tanke på att jag brukar ha sånt klabb som du inte kan äta just nu (vill inte nämna något namn =)). Men istället blir det chokladtårta och limetårta, hoppas det ska smaka =) Ses på lördag.

    ReplyDelete